Thanks to Mr Domo

award untuk follower ke-400 :)

Anyeonghaseyo

Korang nampak tak tajuk post tittle tu ? Alahaii, jangan nak menggedik sangat la kan ? Aku tao korang nampak, saje buat-II tak nampak kan ? Takpe-II, ni ha aku tulis besar-II punya /AWARD FOLLOWER KE-400\. Haha. Award kali ni nak bagi kat nani#bukan nama sebenar, dia yg tulis, oke ? sebab dah jadi Follower aku yang ke-400. Korang di alu-II kan utk pergi kat blog dia, nani comel. Ini adalah award yang saya nak bagi kat awak..
WARNING ! SAYA TAHU AWARD SAYA TAK SECANTIK AWAK PUNYA, TAPI AWARD INI SAYA BUAT KHAS UTK NANI. TRIMASSS :3

To nani comel-II, sila ambil award awak ni eh ? dan, trimass sebab menambahkan follower saya :3 k baii, kamsahamnida  

Wah2! Terujanya! Sebab waktu saya nak follow blog dia ni, saya tengok jumlah followers dia.. 399.. 'Erk, alang2 aku dok masuk blog ni, baik aku follow jer.. dapat jadi follower ke 400, mungkin nanti dapat hadiah or whatever!' hehe~  Tapi, Ayat Nani comel teramatlah salah!
pantas gak la Mr Domo ni buat.. Lebih kurang 10 minit dah ada (mungkin bagi korang biasa je, bagi aku pantas ler tu D;)
Nak tengok blog comey Mr DOmo yang suka Domo ni? Klik Mr Domo 
Blog dia comey, kemas, dan ada gak tutorial for blog.. nak tahu, tadi visit blog dia sebab tengok tuto la uh! Ada gak yang membantu aku.. Peace~
p/s : Aku pon suka Domo! Oh Domo-kun... Oh, btw, Thanks Mr Domo..
Saya tak da apa nak kasi utk awak yerk..

1 senyuman manis ^^:

Bubu said...

ur welcome nani,
tatao apa nak bagi ?
duet raya pong boleh. haha :3
main-II jep ^^