Saya Top Referrer dan Follower Bertuah!!

Klik banner atas ni untuk ke blog beliau..
Klik SINI untuk join ^^

Nani nak tag
amalina, abazilah, tiefazatie, nanakimie, asiah najihah, cik purple, ciksuzlin, mama syima

Soalan dari Nani =) :
1. Sukar tak berblogging?
2. Beri sebab bagi jawapan pertama. 
3.  Sapa blogger idola kamu dan beri sebab.
 4. Blog saya berat tak?
5. Kamu rasa saya ada peluang nak menang Contest ni tak?
*Tuan badan suruh tanya soklan mencabar je.. Saya tak tahu soklan saya mencabar atau tak

Saya tak tahu nak suruh kamu buat blog personal atau ilmiah..  mm, rasanya buat blog personal kot.. ada juga yang baca blog personal.. cuma perlu beri ayat yg comey2 belaka..

Refferer : Dari dashboard excatly.. hehe..
Godek godek dashboard jumpe ga ni.. apalagi nak join ler.. Sebenarnya semalam lagi dah jumpe, tapi tak de masa nak  join! Hari ni baru ada masa

 Syarat 1 done!
Syarat 2 done!
( id fb : Hanis Mohamad.. dah like bile join 1st ga misz wanny)
Syarat 3 done!
Syarat 4 done!
Sekarang syarat 5!

p/s: jadikan saya refferer kamu tau! don't lie

0 senyuman manis ^^: