1 GA Cik Najihah - Meriah Yaw

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 
Assalamualaikum..
Sekali lagi Nani terasa nak join Giveaway. 1st GA daripada Cik Najihah yaw..
Kita tak yah cakap bebanyak nanti Nani mulakan sesi merepeknya.


Dengan lafaz bismillah daku nak buat 1st GA ni. 
Juling mate daku cari hadiah. Tapi maaf lah hadiah daku tak semewah hadiah blogger2 lain tawarkan. Almaklumlah Ga 1st kan. Tapi cukup lah untuk menghargai korang.

Jom join!
Syarat-syaratnya :
  • letak lah header cun daku tu hahaha
  • buat tajuk cam kat atas tu
  • siap letak link kat komen
Senangkan. Ha dah tu ape lagi jom join. Ajak je sape2 lagi.

p/s : hadiah akan diupdate kemudian ye
CLOSE : 23 SEPTEMBER ( 12 MALAM )

Ni header cun beliau ^^

Oh ye., Nak join klik header cun ni
p/s : header cun tuannya pon cun, kan!

1 senyuman manis ^^:

cik najihah said...

tq for joining..
gud luck :)