First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia

Nak join klik banner =)

 Nak tag Amalina

hadiah yang aku teringin nak menang sangat?
Actually aku pon tak tahu~ Erm, nanti aku kasi tahu lah.. blur ni


CARA PENYERTAAN

Caranya cukup mudah , 
Join group Rakan Blogger Klik1Malaysia di facebook (wajib)

Korang digalakkan untuk ping (daftar) blog korang di website Klik1Malaysia (tiada paksaan)

Buat satu entri bertajuk "First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1Malaysia"

Letak Gambar di atas di dalam entri korang,

Dan bagitahu hadiah yang korang teringin nak menang .

 Tag kawan kalau sudi . (tak wajib)

Follow blog ini dan blog penaja hadiah di bawah ni (ikut suka korang)
tapi better follow untuk dapat update pasal GA ni




Shawl kebaboom tajaan Cik Amalina Zainal x 2 Pemenang 


Nyamuk Terbang
Azri johan 
Mr Baiz 
Fara Anak Abah 
Amal Espraza
LoveIslam
Syafiq Salim
Cik Amalina Zainal
Nurul Farihin
Kakinetwork.com
Hiccups' House
Ame Elms
Aesya Zealous
Hasmarafizz




Jumlah hadiah : 82 pemenang !!



PENENTUAN PEMENANG
Pemenang akan di tentukan melalui random.org ,
berdasarkan list nombor yang akan disenaraikan kelak .

Terima kasih kepada semua yang sudi sponser
first giveway aku :D
Tarikh tutup ialah pada 28 September 2011
Keputusan akan diumumkan pada selewat2 nya 8 Oktober 2011..
Hadiah cukup lumayan kan ?
Cepat join semua !
p/s : SELAMAT HARI RAYA! 
sikit lagi sekolah buka, matilah aku, kerja sekolah tak buat lagi =,.='!!

2 senyuman manis ^^:

Syafiq Salim said...

all the best... :) hadiah byk tu...
even sy sponsor, sy pun nk join contest ni nnti.. :)

Nani said...

memang bnyk pown.. kalau en. random x pilih saya, nmpk sngt sye x bertuah lngsg!
meh lah join.. ramai2 join kn lagi meriah.. hehe! ^^