Mini Giveaway : sempena followes 50++

 Bismillah. Assalamualaikum..
Ga lagi yerk? Jangan jeleh.. ^^

Klik banner untuk join ^^
Syarat-syarat mini giveaway :

1. Buat entry pendek sal Ga nih. * panjang pon xpe :) *
2. Copy banner di atas n letak lam entry
3. Tinggalkan URL entry anda di comment box.
Hadiah : 
2 doodles tuk 1 orang.
Tempoh mini Giveaway :

Start : 9 September 2011
End : 16 September 2011

P/s : penatnyeeeee..... MasyaAllah.. penat aku salin balik ayat dia.. Takleh copy.. uhuk D;
Tapi gagahkan diri gak untuk join.. sebab, nak doodles!! ^^
Assalamualaikum

1 senyuman manis ^^:

RayQuaz said...

sorii . hehe

syarat lengkap :)