"STRESS" Lucky Draw

Cara :
- buat satu n3 bertajuk di atas
- copy header kat dalam n3 ni
- dalam n3 korang tu cuma tuliskan la ayat ni dan sambungkan sebab2nya secara ringkas
"Bila stress saya ......................................................."
- linkkan n3 yang dah dibuat ke dalam komen n3 ni

Tarikh tutup :
Midnight, September 25, 2011

Hadiah :
- 5 pemenang akan dipilih secara rawak (udah namanya lucky draw). kalau penyertaan bawah 5 orang, x jadik la lucky draw ni... *_^
- hadiah rahsia, tapi insyaAllah ada
Ni banner, picit ye
Picit banner ye, bukan picit jerawat yg dok ada kat muka kome

"Bila stress saya ......................................................."
akan marah sesiapa saja walaupon mereka tak bersalah, kecuali orang tua. Baru dapat melepaskan rasa marah. "

Teringat pula, tahun lepas kot, pernah rasa stress kat kelas.. Mula2 dok senyap cam manusia tak bernyawa.. cuma ekspresi muka je yg tak boleh blah..Kerut sana kerut sini.. Marah sorang2 plak tu.. Bila dah stress tahap gaban, habis satu kelas kena marah! Dah tu, buat bising cam budak2.. Yang senyap pon saya marah. Terkejut beruk lah depe.. Almaklumlah, saya ni kan pendiam kat sekolah (di sekolah je, di rumah mengalahkan tarzan! jerit sana jerit sini~), pastu bila saya jerit, semua senyap.. hehe~ kelakor lah pulok tengok mka depe semua tu.. Tak boleh blah!

p/s : huh! teringat zaman muda-muda dulu! (cakap cam kau dah jadik nenek)

1 senyuman manis ^^: