1st GA ilavanilla

Bismillah. Assalamualaikum ^^!
Mengjoinkan diri dalam giveaway selama 3 hari ni.

GA kali ini tersangat lar simple dimple ! sebabnyew syarat2nyew tak akan menyusahkan anda semua.. ok?? ok jum kita mula k..

1. korang dikehendaki membuat SATU entri yang bertajuk "1st GA ilavanilla".. lepas tamat tempoh tarikhnyew korang boleh delete entri tu sebab takot ianya akan memnyemakkan korang punye blog lak..

2. dah buat entri?? haruslah TINGGALKAN link entri korang tu dekat komen entri ini.. faham? kalau tinggal kat tempat lain, ila x layan.. kalau tak faham tanya ila larh.. :)

3. pemenang akan dipilih melalui random.ila?? ok tipu ! RANDOM.ORG ! 

4. tarikh tutupnyew adalah 3 hari setelah entri ini di publish.. means, tamat pada hari ahad ini bersamaan dengan 18HB SEPTEMBER 2011 pada jam 11.59pm.. ok??

kalau dah buat 2 yang atas tuh maknanyew korang qualified nak join ! dan ada peluang nak menang ! ok?? semua boleh join.. tak kira lelaki atau perempuan.. yang lelaki boleh bagi hadiah ini kat awek atau sesiapa jew.. jangan korang lak pakai.. burok ! hahaha.. yang perempuan lak, join jew.. simple dimple an?? ha nak tengok rantai tu?? meyh usha... :)

bagi yang nak taruk niyh dalam entri pown boleh.. :)

lupe nak g taw segala kos penghantaran hadiah adalah percuma !! suka tak?? harus!!!!! kalau ada kekurangan maafkan ila.. T.T

Ouh, seyes ni.. memang tersangat lah simple! Tak perlu tag! Sukanya >.<
Nak join Klik Banner
Assalamualaikum.

0 senyuman manis ^^: