Itu aku!

Assalamualikum. Hyep!
Ini entry nak cerita jap pasal aku dan blog aku. Saja. Dah bosan aku cerita pasal CGL, nak gak cerita pasal diri aku ni.

~> I introduce myself as Nani here. But, it's not my real name.
~> Just a second blog, special to join CGL.
~> My another blog : ! blog si PEMALU!
~> You can know a lot about me there. Most importantly, it's all true!
~> I love myself even though i'm ugly.
~> Be nice to me, I will love you.
~> Not so shy.

Ah, malas nak tulis lagi dah. korang cari jerlah sendiri kat blog aku yang satu lagi tu. Yah, nama aku yang sebenar, Hanis. Saja aku pakai nama adik sedara aku, Nani. Aku ni kan suka saja-saja. Dah nama blog pon saja saja. Hidup pon perlu ber saja saja.

Oh ye, jangan lupa singgah blog aku dan kawan aku tu ye! Do follow and do comment! 
 
Sumber gambar, google images.

Assalamualaikum.

0 senyuman manis ^^: