Indiana Boutique Hebak!!

Assalamualaikum!! Hui!
Hari ini Nani rasa nak cuci-cuci mata kat Blogshop Indiana Boutique yang hebakk!! Yup, Indiana Boutique memang hebat. Tara caya? Meh meh.. tutup tab yang lain, buka Blogshop Indiana Boutique sekarang. Tak rugi korang buat camtu.. Mana tahu, korang berminat dekat salah satu shawl yang dijual, boleh korang beli. Kalau baik hati, beli extra. Satu untuk kamu, satu untuk saya. Satu untuk kamu, dua untuk saya. Satu untuk kamu, tiga untuk saya. Dan begitulah berikutnya. Hoho~

Oh ye! Indiana Boutique ada buat GIVEAWAY!!! (Tercaps lock sebab terlalu eksaited.)
So, tanpa membuang masa, Nani join lah! Mana tahu rezeki Nani nak merasa barangan Indiana Boutique. Mesti best kan. Nani tak tahu lah best ke tak dapat barang free dari boutique yang terkenal, sebab Nani tak PERNAH dapat. Korang yang pernah tu, mesti happy kan.Hmm..

Okay, I admit! Tajuk telah jauh ditinggalkan, so kita kejar sama-sama ye.

Sebelum korang beli shawls dengan inner yang hebat-hebat dari Indiana Boutique, korang kena tahu dulu cara nak buat pembelian. Caranya korang boleh intai-intai tanpa segan silu di sidebar blogshop tu. Ada ditunjukkan cara dia.

Ini pulak maklumat untuk sesiapa yang berminat nak beli belah di situ.
Hihi~ Saja.. Mana tahu korang tak perasan ke. (But, i don't think korang tak perasan. Sebab susunan widget-widget di blogshop tu tersusun dengan kemas je. Tak berselerak cam blog Nani.. T^T )

Ehem ehem.. Tersedak jap. Rasanya ada orang tengah citer pasal Nani ni. Rasanya...korang kot! Yeah, tengah kutuk Nani kan. Hmm..

Ok, finally! Setelah sekian lama korang menungu Nani habis menaip tentang benda yang tak ada kaitan dengan tajuk...Akhirnya, korang disejukkan hati dengan gambar-gambar yang cun habis!!
3 OKT 2011
Ok, korang tak tertanya-tanya ke sapa gadis cantik atas ni?
Wup wup.. Gadis? Nope! Sudah berpunya. Berpunya bukan dari segi kapel, but dari segi perkahwinan. 
Dah kahwin okay! Yang budak kecik comel tu pula, baru boleh korang panggil GADIS. Si comel yang bernama Qistina (kalau tak silap) tu anak kepada owner Blogshop Indiana Boutique. Honestly, sangat comel! Dua-duanya sekali. (bukanlah bodekan tetapi kata2 yang ikhlas di hati)

 
Wuu~ Comelnya si pemakai. Mungkin sebab dia memang comel dan tambah lagi dengan tudung yang super ohsem tu! Leopard!! Rawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........... (amacam? ada takut?!) 
Klik SINI ye. Oh ya, korang bila klik tu kan, korang nampak kan, semua tudung SOLD OUT!! T_T. 
Takpa-takpa, ada banyak lagi, cuma..korang kena bertindak dengan cepat untuk beli ye. Sapa tahu kalau yang korang berminat tu still available.

 
Menarik? Tertarik?! Ditarik?!!
Ok-ok. Kita sama. Hati, jantung dan paru-paru ditarik oleh kecantikan, keunikan, dan kefesyenan tudung tu. Sooooo awesome! Nani suka. 
Tapi........ dah SOLD OUT!!! (Tercaps lock bukan sebab eksaited, tapi sebab sedih gila)

"Apa ni Nani?! Bagi gambar yang dah already sold out! Nasib baik tudung tu memang cantik!"
Wuu wuuu~ Korang jangan lah berkata begitu. Nani nak tunjuk gambar yang comel-comel lah ni.. dan yang paling penting still available. Scroll ke bawah..
 
 
  
Picture 1 and 2 can click HERE. Picture 3 pulak boleh klik SINI (lebih kurang dengan tudung yang dah sold out atas tadi, so, ada peluang lah korang kan..) Last picture, no 4 can click-click HERE.
Tu baru sikit, nak tengok banyak lagi.. boleh main kelik mengelik DISINI.

Oklah, Nani tak boleh taip banyak-banyak lagi.. Sebabnya, dah pukul 7 dah pon kan.. Kena tutup laptop sepatutnya masa-masa ni. Nani bukak laptop bila balik-balik sekolah je sampai sekarang. (actually sekejap bagi Nani but lama bagi mak). Ni pon Nani merayu dengan mak Nani yang Nani nak gunakan lagi sikit. Nak sangat join Giveaway Indiana Boutique.

Ops, sebelum tu.. Nani nak katakan dekat kak Yanna, yang entry Nani bukanlah sekreatif peserta yang lain. Nani tak pandai pon nak buat pantun cam kak Nida tu.. cuma pandai luahkan apa yang berada di hati je. Sorry! Tapi, asalkan Nani mencuba dengan sebaik mungkin kan. Harapnya rezeki Nani lah ye. InsyaAllah!

Bye, Assalamualaikum.

4 senyuman manis ^^:

Myra Jay said...

Memang cantik2..

Good luck ye :)

Nida said...

Hehe... patutlah gerak hati Kak Nida nak ke sini.. rupa2nya ada nama Kak Nida..hehe.

Good luck Nani.. Kak Nida pun tak kreatif, sekadar mencuba yang termampu.

Good luck dalam pelajaran, doa dari Cikgu Nida buatmu...:)

Nani said...

@Nida
hoho~ ye ke?

mmm, tk kreatif? akak! entry akak terbaik tahu tk.. setiap entry akak terbaik bgi saya..

uh,cikgu upenya.. mesti cikgu bm kn. mm, terima ksih cikgu! good luck too.

Nida said...

Kak Nida cikgu Biologi dan Sains... Masa kat uni dan SPM pun ambil Sains tulen... cuma Kak Nida cintakan bahasa kebangsaan.

p/s: happy belated besday to abah Nani ye.... moga terus diperpanjangkan usia dalam beribadat kepadaNYA..Ameeeeennnnn